Багаж
Ұшып келетін жолаушыларға қызмет көрсету
Жолаушыларға қызмет көрсету кезінде багаждың тиісті емес әуемен тасымалдануына наразылықтар
Жолаушының шағым беруі үшін негіз болатын багажды әуеде тиісінше тасымалдамау фактісі PIR актісімен куәландырылады. Акт тікелей ақаулар анықталған әуежайда немесе келу әуежайында жасалады.
PIR актісін жасау үшін негіздер:
- құжаттарда көрсетілген багаж атауының, багаж массасының немесе орындары санының сәйкес келмеуі;
- багаж ішіндегісінің жетіспеуі;
- багажды зақымдау (бүлдіру);
- құжатсыз багажды табу;
- багаждың жоғалуы.
Акт РIR жасайды және қол қояды:
- әуекомпания өкілі-актіленетін багаж үшін жауапты тұлға;
- уәкілетті агент – актіде жазылған фактіні куәландыратын тұлға;
- багажды алушы (мүдделі тұлға).
Актіні жасауға тартылатын адамдардың қосымша саны багаждың тиісінше әуеде тасымалданбау сипатына байланысты болады. Әуекомпанияның өкілі PIR актісін жасағаннан кейін актіде көрсетілген деректер бар хабарламаны әуекомпанияның базалық әуежайына жарнама жөніндегі уәкілетті агентке жібереді, іздестіру жүргізеді, фактісі мен себептерін анықтайды.
Багаж келмеген немесе ол орын саны бойынша жетіспеген кезде уәкілетті агент жолаушыдан шағым өтінішін қабылдап, PIR актісін үш данада жасайды, онда рейстің нөмірін, ұшу күнін, әуе кемесінің жүру бағытын, багаж сырғаларының нөмірлерін және багаждың сипаттамасын көрсетеді.